Листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платника
Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує
платників податків, що для здійснення листування з контролюючими
органами через Електронний кабінет платника
(https://cabinet.tax.gov.ua/) необхідно надіслати Заяву про бажання
отримувати документи через Електронний кабінет за формою:
J1391602 – для юридичних осіб;
F1391602 – для фізичних осіб.
Для подання зазначеної заяви потрібно виконати такі кроки:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету;
2. Обрати режим «Введення звітності»;
3. Заповнити форму документа (у формі заяви вказати електронну
адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично);
4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
5. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції
№ 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з
позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.
Листування контролюючих органів із платниками податків, які
подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний
кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній
формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На
електронну адресу платника податків надходить повідомлення про
вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.
Нагадуємо, що доступ до приватної частини Електронного
кабінету надається після проходження користувачем електронної
ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного
підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему
електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID), за
допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного
підпису.
Детальна інформація про електронні сервіси доступна за
покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/.
Обирайте сучасний електронний формат взаємодії - економте час
та ресурси!